Sessió Contínua: Desfilada i presentació llibre d'indumentària
14/04/2018

El 14 d'abril al Museu Valencià de la Festa es celebrà la desfilada i presentació del llibre d'indumentaria. Compartim les imatges que ens arriben de la desfilada “SESSIÓ CONTINUA” indumentaria a la historia del Teatre, cinema i Televisió en l’Espanya del segle XX. partint del fons Insa-Carmen Ferrés i les donacions i cessions de particulars. Fotos Ángel Bosch, Ximo Tomàs, V Banyuls, Rafael Montagug i V. Granell . Comissari Guillem Alventosa Talamantes.

Junt amb la presentació del catàleg, i com a medi per descobrir la important tasca de les roberies i les sastreries al món dels mitjans audiovisuals, es va dur a terme una desfilada/recreació històrica en la qual hem estat treballant, per descobrir com al món dels mitjans audiovisuals espanyols (cinema i televisió), nascuts a la darreria de 1900, la moda va jugar un paper essencial i sobretot esdeveniments històrics a Occident alliberació de la dona i la silueta dels anys 20, la construcció de l'star-system i l'època daurada de Hollywood als 30-40, l'aperturisme del règim franquista als 50-60...   Amb ''Sessió Contínua: Indumentària als mitjans audiovisuals d'Espanya'', podrem rememorar actors, actrius, cantants populars i folklòriques com Margarida Xirgú, Catalina Bárcena, Concha Piquer, ''La Romerito'', Imperio Argentina, Florián Rey, Amparo Rivelles, Alfredo Mayo, Sara Montiel, Lucia Bosé... I molts més actors, actrius, presentadors, cantants, directors de cinema, productors... per poder comprendre la importància de la indústria cinematogràfica i televisiva espanyola, i dels tallers de producció tèxtil que giraven entorn aquesta indústria i els seus gèneres, relacionant-ho amb sastreries i roberies espanyoles que han deixat xicoteta i gran emprempta com Cornejo, Insa, Peris..

Formulari de cerca

Dl Dm Dc Dj Dv Ds Dg